kolmapäev, jaanuar 27, 2010

Kus sa olid-meem

Võtsin dakilt meemi.

Kirjuta, kus olid Sina kui…

1. esimene inimene astus Kuule 21.07.1969

No siis ei olnud isegi mu ema veel minu peale mõelnud :)

2. John Lennon mõrvati 08.12.1980

Ehh...Ma võisin olemas olla ja võisin ka mitte, igatahes mitte selles olekus, et oleks midagi mäletanud :)

3. toimus Tšernobõli aatomielektrijaamas plahvatus 26.04.1986

Ma ei tea, kus ma olin aga mäletan seda, et kui enne seda kasvatati meil aias lehtsalatit, siis pärast enam mitte, kuna see pidavat kiirgust külge võtma. Vist käis jutt ka mingitest radioaktiivsetest pilvedest, mis meist üle võisid lennata.

4. Balti kett 23.08.1989

Sellega oli nii, et ei saadud ketti minna, kuna mul peeti samal päeval sünnipäeva. Telekast vist sai vaadatud. Mäletan, et väga ilus ilm oli (nagu lapsepõlves ikka).

5. Estonia uppus 28.09.1994

Erinevalt eelmisest on meeles väga halb ilm. Läksin kooli ja imestasin, et miks küll on kooli lipul leinalint ümber, sest ei teadnud juhtunust veel midagi. Koolis selgus, et klassivenna ema oli surnud ja siis arvasin pikka aega, et äkki sellepärast (tohman...). Päeva peale selgus tõde ja siis muust enam ei räägitudki kui õnnetusest. Mina sain tähtis olla kuna olin (vist 94 suvel isegi?) Estoniaga sõitnud. Hiljem sai, nagu dakigi, loetud ja vaadatud kõike Estoniaga seonduvat. Aga eks see mõjutas nii vist enamikku.


6. Diana suri 31.08.1997


Absoluutselt ei mäleta seda. Ausalt öeldes pole printsess Diana mulle kunagi midagi erilist tähendanud. Umbes aasta hiljem sai küll käidud Londonis Harrodsi kaubamajs vaatamas Diana ja selle ta viimase mehe nö memoriaali aga jah, erilisi mälestusi pole.


7. saabus aasta 2000


Sõpradega Emajõe ääres, kus sai vaadatud tol korral ebaõnnestunud valgusšõud. Mis edasi sai, ei mäleta. Kuid enamik tolleaegseid vanaaastaõhtuid lõppes millegipärast alati mingi jamaga...

8. toimus terroriakt World Trade Centerile 11.09.2001

Vaatasin telekast noortesaadet Filter või mis nime ta tollal kandis. Kõrvitsa (no ei tule ta eesnimi meelde) selja taga oli mingi telekaekraan ja sealt näidati kuidas algul üks ja siis teine lennuk WTC-sse sisse põrutab. Esimese korraga ei saanud absoluutselt aru, mis toimub, et kas ikka päriselt või mis. Kõrvits stuudios oli sama kohtlase olekuga. Hiljem sai siis juba igasugu kanalitest infot ammutatud.

9. Michael Jackson suri 25.06.2009

Mina sain vist alles järgmisel päeval sellest teada Postimees Online'i vahendusel. Viimaste arengute põhjal oli ju aru saada, et midagi head sealt enam tulemas ei ole ja on vaid aja küsimus, millal Michaeliga midagi juhtub. Igatahes oli hale vaadata, kuidas peale seda kõik staarid ohkisid, kuidas nad küll Jackot armastasid - no kamoon - enamik neist pidas teda siiski nupust nikastanuks, kelle üle igal võimalikul juhul irvitati. Üldse oli see Jacko post-mortem-vaimustus natuke üllatav, oli ta ju viimastel aastatel täiesti varjus olnud. Aga üldiselt on mu seisukoht, et inimesed peavad endast erinevaid kergekäeliselt imelikeks ja poogivad neile juurde omadusi, mida neil ei ole. Eriti kui tegemist on imeliku ja rikkaga - süüdista ükskõik milles, kõik usuvad ja raha muudkui tuleb.

10. milline uudis jäi meelde eilsest päevast või mida tegid eile?

Kui nüüd mõelda, siis meelde jäi (minu lühimälu puhul erakordne, et üldse midagi) uudis mingist 12-aastasest blondeeritud ja ülemeigitud Johanna-Liisast, kes kodunt ära põgenes. Otseselt seda uudist ma kusagilt ei leidnud nimelt - Postimehes oli ainult kommentaar. Peakski minema ja uurima, mis värk on :) Meenub üks tore päev, mil midagi teha ei olnud ja süüvisin Google´i abiga Uhke-Olga, Tõehetke-Liliti ja Vändra-Aveli tegemistesse - kui palju mul jälle vahele jäänud oli!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar